Saturday, January 9, 2010

lama rasanya tak n3 dlm blog aku ni

malam ni aku kena teman husband g tolong jaga burger kakak dia, kat Tmn selasih kulim,
klu sapa2 dok kulim area tmn selasih tu tau kot SYAM BURGER... ha, tu kakak ipar aku punya,
2 3 hari ni kami kena g tolong tgk bdk2 tu wat keja, aku bukan tgk pun... aku tgk notebook bleh le.. hehe... pastu lak lama xbelek2 blog ku kan.. org punyala ramai, diorang ni pun dah lama buka burger kat sinii, xsilap aku dah dkt 20 tahun, kiranya dah ada regular customer la...
buka burger pun bleh maju tau dak, husband ku pun dia asal dulu memang juai burger, masa aku mula2 kenal tu, dia dah xjuai dah.. tp aku penahlah merasa air tgn husband ku buat burger, okla... kira bleh buka kedai la...adui... tak tau watpa ni, iyad xda kat sini...oklah.. ada masa ni aku n3 plak...

No comments: