Tuesday, February 23, 2010

Barang kesayangan saya..

Sedihnya aku pagi ni sbb kemarin masa aku kemas2 homestay, aku letakkan semua baju, telekung, kain cadar dlm plastik hitam, aku ingat nk bawa balik basuh.. pastu minta suami bawa, rupa2nya dia ingatkan sampah.. terus dia buang dalam tong sampah besar,ku pun mati2 ingatkan dia letak dlm bonet keta, tiba2 pagi ni rasa terpikir plak psl tu, aku pegi chek d bonet keta, xda....aduh...rasa mcm nk luruh jantung ni.. byk tau barang dalam tu... yg paling syg skali telekung pemberian ustaz masa sy keja di CITU dulu... syggggggnyaaa.......... tiba2 aku marah kt suami ku... dia apalg marah balik la sbb aku xbgtau ada apa dlm... silap aku jgk... tp sedih la.... rasa hilang mood pagi ni... tp aku pujuk hati ni, memang tu bkn rezeki ku... tp tula satu2nya kenangan yang ustaz bg pun sblm aku melangkah ke tmpat keja len... dah la telekung tu cantik, memg susah nk cari ganti... memang tu bkn rezeki ku...

No comments: