Thursday, March 11, 2010

DeRmA DaRaH

Sebenarnya sblm ni aku xpernah pun menderma darah... UiTM Penang selalu gak buat program ni, tp belum terdetik d hati ni nk derma darah.. tp kemarin, tiba2 ja rasa nk sgt2 derma darah... aku dgn member office g la isi borang utk pendaftaran, tp sblm nk derma tu doktor chek dulu jenis darah, tekanan darah, hemoglobin.. ada 3 hospital kat situ, hosp. seberang jaya, kulim & sungai petani... aku pun pilihlah hosp. sungai petani.. pastu aku pun g la chek... pastu xlepaih sbb blood hd aku 10.5 je?? biar betul... aku terus rasa pening sbb terkejut.. sbb apa tau, sblm ni masa pregnant aku xpenah lg turun sampai macam tu... selalu pun 11 ke atas jer..

adui... xleh xpala... esok aku cuba lg... pastu hari ni aku try lg sekali, aku pilih hosp. kulim lak... harap2 kali ni lepaih la... tp harapan ku hampeh gak... kali ni hb aku naik skit 11.7, xleh gak.. dia kena 12.5 ke atas.. aku cuba next semester lak la... jeles tgk member ku dapat derma darah...





No comments: